A.B. doet het niet.

Ook dat is een optie, en een defect, maar dan moet inleren het wel uitsluiten (neem aan dat de Opel dealer dat wel gewoon doorlopen heeft), en anders is de ontvanger dus niet lekker meer. Ik heb niet alle input, maar het 1 sluit het ander op een gegeven moment wel uit.

Ik heb niet eens een lampje op de sleutel. Je ziet wel een soort zwart puntje waar die normaal moet zitten.

Op de andere sleutel heb ik wel een lampje, maar die sleutel vond ik minder mooi, dus gebruik ik deze ;)

Ik heb ook een Ab probleem. Lampje brandt bij indrukken maar geen sluitende deuren. Opnieuw inleren ook al geprobeerd maar dan doet ie het 1 of 2 keer en hij doet het weer niet.. CV doet het wel gewoon, dus zou het dan toch in de zender of ontvanger moeten zitten?

mantsje, heb ik ook wel eens last van, heeft volgens mij te maken dat er op dat moment een apparaat in de buurt is die op dezelfde mhz frequentie actief is waardoor er storing optreed.

@tamiya wrote:mantsje, heb ik ook wel eens last van, heeft volgens mij te maken dat er op dat moment een apparaat in de buurt is die op dezelfde mhz frequentie actief is waardoor er storing optreed.

Is eigenlijk overal... Hij Doet het gewoon 1 keer na het inleren en daarna is het weer over :-(

Lijkt me toch gek dat is wordt achtervolgt door een stoorzender ;-)

Terug
Naar boven