Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zit idd een batterij in kan jezelf open maken en vervangen, daarna moet je hem opnieuw inleren dit doe je door hem in het contact te doen en dan het contact aanzetten en een paar keer de knoppen in drukken.
Sleutel is makkelijk open te maken ja. Op de achterkant van de sleutel (dus de kant waar de knoppen niet zitten ) zit een inkeping waar een fittingsschroevendraaier past. Schroevendraaier erin, kwartslag draaien en dan klikt de baard los en 'm zo eraf schuiven. Vervolgens kun je de rest van de afstandsbediening in twee helften open trekken en dan zie je de batterij zitten.
Kans bestaat dat er iemand in de buurt met een Jammer aan het spelen was, je hebt er die speciaal ontworpen zijn om deze signalen te onderbreken. Wordt vooral door autodieven ingezet..kan natuurlijk ook gewoon de batterij zijn :angel .
@TeamWest wrote:Kans bestaat dat er iemand in de buurt met een Jammer aan het spelen was, je hebt er die speciaal ontworpen zijn om deze signalen te onderbreken. Wordt vooral door autodieven ingezet..kan natuurlijk ook gewoon de batterij zijn :angel .
Bij de garage is er een nieuwe batterij in gezet en deed hij het niet, batterij er uit gehaald en geld terug gekregen. netjes maar nog niet opgelost. is wel een Opel dealer.
De sleutel van de Vectra van m'n pa deed het ook niet meer naar op slot. Heb ik een revisiesetje voor gekocht en nieuwe knopjes erin gesoldeerd. Pincet werk met vaste hand, maar het werkte prima.
Probeer weer eens opnieuw inleren: auto op contact, niet starten maar wel zo op het contact dat acculampje brand. Dan ab op slot in drukken. Als het goed is gaan de deuren in het slot en er weer vanaf. Als dat lukt is ie weer opnieuw ingeleerd en kan je weer gebruik maken er van :thumb
@TeamWest wrote:Kans bestaat dat er iemand in de buurt met een Jammer aan het spelen was, je hebt er die speciaal ontworpen zijn om deze signalen te onderbreken. Wordt vooral door autodieven ingezet..kan natuurlijk ook gewoon de batterij zijn :angel .
@GIONXC wrote:Bij de garage is er een nieuwe batterij in gezet en deed hij het niet, batterij er uit gehaald en geld terug gekregen. netjes maar nog niet opgelost. is wel een Opel dealer.
Maar het lampje brandde toen dus niet? Dat klinkt als een defect in het circuitje binnen de sleutel. Afgezien van inleren zou het lampje wel moeten branden lijkt me.
Mocht dit wel branden, kan het aan de ontvanger in de auto liggen..?
@GIONXC wrote:Bij de garage is er een nieuwe batterij in gezet en deed hij het niet, batterij er uit gehaald en geld terug gekregen. netjes maar nog niet opgelost. is wel een Opel dealer.
Maar het lampje brandde toen dus niet? Dat klinkt als een defect in het circuitje binnen de sleutel. Afgezien van inleren zou het lampje wel moeten branden lijkt me.
Mocht dit wel branden, kan het aan de ontvanger in de auto liggen..?
Lampje van mijn astra G brand ook niet AB werkt wel gewoon, dus zegt ook niet alles.