wim-v6 Forumbewoner 18 okt 2009 #1 kijk hier eens: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=113955&page=1 Willem
F freek corsa Hoort bij de inboedel 19 okt 2009 #4 Is er al contact geweest met AC de meern ? Als ik kan, dan wil ik ook wel langs komen :thumbup
C corsajeroen1985 Lid 1 nov 2009 #7 zoals ik gezien het is het meer een vectra meeting. Zijn er meerdere mensen die er heen gaan en geen vectra rijden maar een andere opel Kwas van plan om een kijkje te gaan nemen maar staks ben ik enigste corsa
zoals ik gezien het is het meer een vectra meeting. Zijn er meerdere mensen die er heen gaan en geen vectra rijden maar een andere opel Kwas van plan om een kijkje te gaan nemen maar staks ben ik enigste corsa
S sjouke Hoort bij de inboedel 1 nov 2009 #8 een corsa rijder is een Vectra(of astra)rijder in wording dus ... ge bent welkom :jerry (geintje geintje)
een corsa rijder is een Vectra(of astra)rijder in wording dus ... ge bent welkom :jerry (geintje geintje)
F Fearless Forumbewoner 2 nov 2009 #11 Zijn er ook nog dingen te doen? Zoals db drag oid?? Want dan moet mn nieuwe sub+versterker ff getest worden
Zijn er ook nog dingen te doen? Zoals db drag oid?? Want dan moet mn nieuwe sub+versterker ff getest worden
S sjouke Hoort bij de inboedel 2 nov 2009 #12 nee tis gewoon een samenkomen (redelijk on georganiseerd) van opels / vectra's
F Fearless Forumbewoner 2 nov 2009 #13 jah okee, zelfd idee als de corsa meetingwaar ik toen was op de meern. We komen iig wel
S sjouke Hoort bij de inboedel 2 nov 2009 #14 origineel gepost door Fearless jah okee, zelfd idee als de corsa meetingwaar ik toen was op de meern. We komen iig wel juuiiiissstttt :jerry gewoon gezellig
origineel gepost door Fearless jah okee, zelfd idee als de corsa meetingwaar ik toen was op de meern. We komen iig wel juuiiiissstttt :jerry gewoon gezellig
G GTS Power Hoort bij de inboedel 2 nov 2009 #15 origineel gepost door sjouke nee tis gewoon een samenkomen (redelijk on georganiseerd) van opels / vectra's laat het 'redelijk' er maar af
origineel gepost door sjouke nee tis gewoon een samenkomen (redelijk on georganiseerd) van opels / vectra's laat het 'redelijk' er maar af
C corsajeroen1985 Lid 3 nov 2009 #17 origineel gepost door sjouke een corsa rijder is een Vectra(of astra)rijder in wording dus ... ge bent welkom :jerry (geintje geintje) haha Kheb zelf ook eens paar maanden vectra a GT 1.8 gehad reed wel ontzettend lekker. Maar was wel ontzettend rot Als het regende had ik in me hele auto een laag water:hmmz Mja misschien ooit komt er een ruimere auto dus dan mis vectra
origineel gepost door sjouke een corsa rijder is een Vectra(of astra)rijder in wording dus ... ge bent welkom :jerry (geintje geintje) haha Kheb zelf ook eens paar maanden vectra a GT 1.8 gehad reed wel ontzettend lekker. Maar was wel ontzettend rot Als het regende had ik in me hele auto een laag water:hmmz Mja misschien ooit komt er een ruimere auto dus dan mis vectra
P pastry Komt hier geregeld 5 nov 2009 #20 misschien kom ik ook even langs, met de corsa, de astra of de nieuwste aan winst de vectra. king: