5e Lelystadse Opel Meeting

Nee , ben hier wel mee bezig geweest ...

Maar dit bedrijf kon helaas wegens andere afspraken niet

op onze meeting staan ...

ik moet wss toch even verstek laten gaan....

is dan ook een Ratlook meet, en denk dat ik daar even wil kijken...

mocht dat niet bevallen, knal ik hem nog wel even over Lelystad. :thumb

@GTS Vectra wrote:Zal ook even kijken of ik kan komen, wel lekker dichtbij ! :thumb

Ja alstublieft! Ik wel even een rondje of 10 om die auto van jou heen lopen namelijk

@gose91 wrote:@GTS Vectra wrote:Zal ook even kijken of ik kan komen, wel lekker dichtbij ! :thumb

Ja alstublieft! Ik wel even een rondje of 10 om die auto van jou heen lopen namelijk

Daar houden we je aan :jerry :jerry

Weersvoorspellingen zijn goed . T zal rond de 20 graden worden en een beetje bewolkt .Tevens even een stukje verkeers-info : Als je via de Dijk komt vanuit Almere of vanaf Enkhuizen hou er dan rekening mee dat de Agorabaan is afgesloten . Dat word dan omrijden via de Ziekenhuisweg of de Houtribdreef .

Hallo,

Denk dat ik ook even kom kijken, en neem mijn Tigra Twintop mee. Nog niet eerder bij een dergelijke bijeenkomst geweest dus ik zie het wel. Moet ik mij nog officieel aanmelden of kan ik gewoon komen aanwaaien?

Ik hoor het wel.

Groet en tot de 14e,

Striker

Bij deze aangemeld! Daar zijn de meeste meetings heel vrij in. Vooral bij meerdaagse meetings wordt verlangd dat men zich even aanmeldt.

Het is Opelforum traditie om als aanmelding op je dak te gaan staan en het anthem van de Lion King te gaan zingen.

Nee hoor :jerry. Gewoon ertussen gaan staan en dan beland je vanzelf wel in een gesprek met iemand. Voor zover ik weet is er geen sortering op type, dus zoek je een mooi plekje

Aanmelden bij aankomst hoeft niet ...

Dit is een vrije meeting dus iedereen ( met een Opel ) kan

gaan en komen wanneer hij /zij wilt ;)

Er gaat trouwens ook een groep weg vanuit Z,meer ...

Kan wel vragen of hun daar een plek hebben zodat je daar kan aansluiten ;)

helaas gaat het voor mij niet lukken.

kan het geld wat ik aan brandstof kwijt ben eerst beter ff in de auto steken, na een stuur kogel te hebben vervangen stuurt het niet meer zols het hoort, dus eerst maar eens uitlijnen.

Terug
Naar boven