J jrt Lid 21 jul 2011 #41 Het weer valt tot nu toe best wel mee. Ik woon op 5 minuten van de plaats waar het treffen doorgaat en nog geen regen gezien :thumb .
Het weer valt tot nu toe best wel mee. Ik woon op 5 minuten van de plaats waar het treffen doorgaat en nog geen regen gezien :thumb .
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #42 wij gaan het niet redden te druk op de zaak en de weersvoorspelling ziet er niet al te best uit om er effe voor een dag heen te rijden
wij gaan het niet redden te druk op de zaak en de weersvoorspelling ziet er niet al te best uit om er effe voor een dag heen te rijden
A a-manta-turbo Post best veel 21 jul 2011 #43 manta staat klaar morgen 18.00 uur vertrekken we en hopen daar tussen 19.30 en 20.00 aanwezig te zijn
manta staat klaar morgen 18.00 uur vertrekken we en hopen daar tussen 19.30 en 20.00 aanwezig te zijn
J jrt Lid 21 jul 2011 #44 Het weer valt tot nu toe best wel mee. Ik woon op 5 minuten van de plaats waar het treffen doorgaat en nog geen regen gezien :thumb .
Het weer valt tot nu toe best wel mee. Ik woon op 5 minuten van de plaats waar het treffen doorgaat en nog geen regen gezien :thumb .
A a-manta-turbo Post best veel 21 jul 2011 #46 manta staat klaar morgen 18.00 uur vertrekken we en hopen daar tussen 19.30 en 20.00 aanwezig te zijn
manta staat klaar morgen 18.00 uur vertrekken we en hopen daar tussen 19.30 en 20.00 aanwezig te zijn
J js 400 Komt hier geregeld 22 jul 2011 #48 ik ben er ook bij,niet met een manta helaas maar met de kadett. ben er alleen morgen pas,nog even een paar uur werken morgenvroeg
ik ben er ook bij,niet met een manta helaas maar met de kadett. ben er alleen morgen pas,nog even een paar uur werken morgenvroeg
M mantaray Komt hier geregeld 22 jul 2011 #49 ascona en de manta staan ingepakt hier , kinderen en de honden gaan ook mee morgen ochtend die kant op voor een dag bezoek !
ascona en de manta staan ingepakt hier , kinderen en de honden gaan ook mee morgen ochtend die kant op voor een dag bezoek !
J js 400 Komt hier geregeld 22 jul 2011 #50 ik ben er ook bij,niet met een manta helaas maar met de kadett. ben er alleen morgen pas,nog even een paar uur werken morgenvroeg
ik ben er ook bij,niet met een manta helaas maar met de kadett. ben er alleen morgen pas,nog even een paar uur werken morgenvroeg
M MOOK Komt hier geregeld 24 jul 2011 #51 Ik ben ook even geweest, alleen mocht om een onduidelijk reden niet met de Manta het terrein op.... Vaag. Goed ik was ook maar een uurtje aanwezig, wel mooi spul!!
Ik ben ook even geweest, alleen mocht om een onduidelijk reden niet met de Manta het terrein op.... Vaag. Goed ik was ook maar een uurtje aanwezig, wel mooi spul!!
M mantaray Komt hier geregeld 22 jul 2011 #52 ascona en de manta staan ingepakt hier , kinderen en de honden gaan ook mee morgen ochtend die kant op voor een dag bezoek !
ascona en de manta staan ingepakt hier , kinderen en de honden gaan ook mee morgen ochtend die kant op voor een dag bezoek !
M MOOK Komt hier geregeld 24 jul 2011 #53 Ik ben ook even geweest, alleen mocht om een onduidelijk reden niet met de Manta het terrein op.... Vaag. Goed ik was ook maar een uurtje aanwezig, wel mooi spul!!
Ik ben ook even geweest, alleen mocht om een onduidelijk reden niet met de Manta het terrein op.... Vaag. Goed ik was ook maar een uurtje aanwezig, wel mooi spul!!
M mantaray Komt hier geregeld 24 jul 2011 #54 toch nog bijna droog gehouden zaterdag ! hier bij de eerste foto,s ! morgen nog meer foto,s !!
M mantaray Komt hier geregeld 24 jul 2011 #55 toch nog bijna droog gehouden zaterdag ! hier bij de eerste foto,s ! morgen nog meer foto,s !!
M mantaray Komt hier geregeld 26 jul 2011 #58 hier de rest van de foto,s http://www.mijnalbum.nl/DiashowGroot=XR6LWEY4&Foto=CNZBVBJE" onclick="window.open(this.href);return false;
hier de rest van de foto,s http://www.mijnalbum.nl/DiashowGroot=XR6LWEY4&Foto=CNZBVBJE" onclick="window.open(this.href);return false;
M mantaray Komt hier geregeld 26 jul 2011 #59 hier de rest van de foto,s http://www.mijnalbum.nl/DiashowGroot=XR6LWEY4&Foto=CNZBVBJE" onclick="window.open(this.href);return false;
hier de rest van de foto,s http://www.mijnalbum.nl/DiashowGroot=XR6LWEY4&Foto=CNZBVBJE" onclick="window.open(this.href);return false;
H hans-01 Post best veel 26 jul 2011 #60 heeeeeeeeeel mooi spul echt mooi dat die auto`s zo goed verzorgt worden :thumb :thumb