400 velgen op ebay

origineel gepost door js 400

deze zijn echt hoor:P

?

Ik weet er niets van en post maar een linkje om anderen die misschien iets zoeken te helpen.

Zag ze in het verleden langskomen voor 1000+ euro, vandaar

Bedoel je het nou sarcastisch of niet? Ik weet het niet namelijk.

nee hoor, nog maar een keer lezen;

2 NEUE ORIGINAL ASCONA/MANTA 400 FELGEN

RONAL 8*15 ET 23

UNBENUTZT

SILBER LACKIERT/OHNE NABENDECKEL

Am 30.11.09 hat der Verkäufer die folgenden Angaben hinzugefügt:

ES STEHEN AUCH NOCH ZWEI NEUE FELGEN 8*15 ET 3

IN SILBER ZUM VERKAUF

BEI INTERESSE EINFACH E-MAIL SENDEN

dus wel degelijk 4 velgen, de 8J's zijn gewild, de ET3 8J's inmiddels ook

Hij is begonnen met 2 en heeft 2 toegevoegd aan de veiling, 2+2 is bij mij nog altijd 4

Maar de titel zegt ook niks over het aantal, specificaties ook niet.

wat moet je in gods naam nou met 400 velgen je kan er maar 4 onder je auto kwijt.of lees ik de topic titel verkeerd.:P:P:P:angel:angel.sorry kon het ff niet laten.leuke velgen deze zouden best wel leuk staan onder mn kadett sedan

origineel gepost door kadettje-89

wat moet je in gods naam nou met 400 velgen je kan er maar 4 onder je auto kwijt.of lees ik de topic titel verkeerd.:P:P:P:angel:angel.sorry kon het ff niet laten.leuke velgen deze zouden best wel leuk staan onder mn kadett sedan

Kadett sedan?? zitten daar dan wielen onder?:puke:puke:puke

haha lol :)

VIND HET WEL EEN GOEIE :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven