R roytj19 Komt weleens kijken 16 mrt 2011 #1 Hee mensen.. Ik heb een B GSI nu zit ik met een probleempje mijn 3e remlicht (onder de spoiler) doet het niet.. Wat kan ik hieraan doen?? Gr.
Hee mensen.. Ik heb een B GSI nu zit ik met een probleempje mijn 3e remlicht (onder de spoiler) doet het niet.. Wat kan ik hieraan doen?? Gr.
wim-v6 Forumbewoner 16 mrt 2011 #2 kijken of er stroom komt bij het 3e remlicht. Deze gaat trouwens alleen branden bij remmen!! Willem
A angelg7 Komt weleens kijken 17 mrt 2011 #3 is idd alleen een remlicht een derde achterlicht of een derde knipperlicht bestaat niet (op een corsa).
is idd alleen een remlicht een derde achterlicht of een derde knipperlicht bestaat niet (op een corsa).
wim-v6 Forumbewoner 16 mrt 2011 #4 kijken of er stroom komt bij het 3e remlicht. Deze gaat trouwens alleen branden bij remmen!! Willem
R roytj19 Komt weleens kijken 17 mrt 2011 #5 Haha nee foutje ik bedoelde inderdaad derde remlicht!! Hoe kan ik kijken of er stroom komt??
A angelg7 Komt weleens kijken 17 mrt 2011 #6 is idd alleen een remlicht een derde achterlicht of een derde knipperlicht bestaat niet (op een corsa).
is idd alleen een remlicht een derde achterlicht of een derde knipperlicht bestaat niet (op een corsa).
R roytj19 Komt weleens kijken 17 mrt 2011 #7 Haha nee foutje ik bedoelde inderdaad derde remlicht!! Hoe kan ik kijken of er stroom komt??