A AstraElvis Post best veel 26 mrt 2010 #22 Zo mensen er komt nu ook een kraam van Caradio uit Heerhugowaard. De DB tester is een feit die is er zeker ook bij. Dus nu alleen hopen op mooi weer...
Zo mensen er komt nu ook een kraam van Caradio uit Heerhugowaard. De DB tester is een feit die is er zeker ook bij. Dus nu alleen hopen op mooi weer...
A AstraElvis Post best veel 9 apr 2010 #25 super gezellig dat je er weer bij bent..... Word hopelijk super mooi weer.....
Z zetos Post best veel 25 apr 2010 #29 Hey Robin, Ik heb jouw wel us zien rijden door purmerland heen dikke waggie hoor Ik ga ook kijken of me coupe weer rol tegen die tijd dan kom ik mischien ook wel ff langs Greetzzz
Hey Robin, Ik heb jouw wel us zien rijden door purmerland heen dikke waggie hoor Ik ga ook kijken of me coupe weer rol tegen die tijd dan kom ik mischien ook wel ff langs Greetzzz
A AstraElvis Post best veel 9 mei 2010 #31 lijkt me gezellig..... dat iedereen weer komt en we heerlijk auto's kunnen gaan kijken. Ik heb vernomen dat het redelijk druk gaat worden dus geef je snel op en je bent verzekerd van een plekje
lijkt me gezellig..... dat iedereen weer komt en we heerlijk auto's kunnen gaan kijken. Ik heb vernomen dat het redelijk druk gaat worden dus geef je snel op en je bent verzekerd van een plekje
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 9 mei 2010 #32 jammer da ik nie kan valt net samen met een usa meeting daar ik naartoe wil anders was ik vast gekomen
jammer da ik nie kan valt net samen met een usa meeting daar ik naartoe wil anders was ik vast gekomen
A AstraElvis Post best veel 26 mei 2010 #33 nog een paar dagen dan is het zover...... Meld je snel aan vrienden en kennisen die geen lid zijn zijn ook zeker welkom........
nog een paar dagen dan is het zover...... Meld je snel aan vrienden en kennisen die geen lid zijn zijn ook zeker welkom........
S streetglow Lid 27 mei 2010 #34 Ik wil graag ook komen, moet er wel even minimaal 2,5 uur voor rijden, maar het is voor een goed doel:wors
Ik wil graag ook komen, moet er wel even minimaal 2,5 uur voor rijden, maar het is voor een goed doel:wors
E Erwin_Astra Post best veel 29 mei 2010 #36 zit er nog over na te denken, ben niet van plan om in men eentje die kant op te komen, probeer wat te regelen:angel
zit er nog over na te denken, ben niet van plan om in men eentje die kant op te komen, probeer wat te regelen:angel
M MisterGSi Komt hier geregeld 31 mei 2010 #37 en hoe was de meeting? hebben jullie ook zo'n lekker weer gehad?
W wagnas Loopt hier de deur plat 31 mei 2010 #39 Foto's anyone!:angel Moest het helaas voorbij laten gaan. Zat nog geen 15km verderop maar had andere auto mee wegens overnachten.
Foto's anyone!:angel Moest het helaas voorbij laten gaan. Zat nog geen 15km verderop maar had andere auto mee wegens overnachten.