Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 24 nov 2011 #41 Ik snap best dat je V6 wilt rijden, maar een LET erin is makkelijker en en denk ik goedkoper te tunen.
Ik snap best dat je V6 wilt rijden, maar een LET erin is makkelijker en en denk ik goedkoper te tunen.
D drakos Komt hier geregeld 24 nov 2011 #42 het rijgedrag van een v6 is uniek; kan je nog zoveel power erin hebben, je mist tog net dat beetje wat een v6 wel heeft en "let" calibra's bestaat al en is dus plug en play, wat is de lol daarvan :angel
het rijgedrag van een v6 is uniek; kan je nog zoveel power erin hebben, je mist tog net dat beetje wat een v6 wel heeft en "let" calibra's bestaat al en is dus plug en play, wat is de lol daarvan :angel
D drakos Komt hier geregeld 24 nov 2011 #43 het rijgedrag van een v6 is uniek; kan je nog zoveel power erin hebben, je mist tog net dat beetje wat een v6 wel heeft en "let" calibra's bestaat al en is dus plug en play, wat is de lol daarvan :angel
het rijgedrag van een v6 is uniek; kan je nog zoveel power erin hebben, je mist tog net dat beetje wat een v6 wel heeft en "let" calibra's bestaat al en is dus plug en play, wat is de lol daarvan :angel
X xr1 Post best veel 25 nov 2011 #44 Ja Drakos je hebt helemaal gelijkt ik ben ook helemaal 6 cil verslaafd een 2 liter turbo is fantastisch maar niet voor mij. gr b
Ja Drakos je hebt helemaal gelijkt ik ben ook helemaal 6 cil verslaafd een 2 liter turbo is fantastisch maar niet voor mij. gr b
X xr1 Post best veel 25 nov 2011 #45 Ja Drakos je hebt helemaal gelijkt ik ben ook helemaal 6 cil verslaafd een 2 liter turbo is fantastisch maar niet voor mij. gr b
Ja Drakos je hebt helemaal gelijkt ik ben ook helemaal 6 cil verslaafd een 2 liter turbo is fantastisch maar niet voor mij. gr b
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 26 nov 2011 #46 Ach heb ze allebei voor de deur staan (Vectra V6 en Corsa Turbo), dus vind het allebei wel wat hebben.
Ach heb ze allebei voor de deur staan (Vectra V6 en Corsa Turbo), dus vind het allebei wel wat hebben.
Corsa_GSi Hoort bij de inboedel 26 nov 2011 #47 Ach heb ze allebei voor de deur staan (Vectra V6 en Corsa Turbo), dus vind het allebei wel wat hebben.
Ach heb ze allebei voor de deur staan (Vectra V6 en Corsa Turbo), dus vind het allebei wel wat hebben.