2e versnelling astra 1.7 D station 1996 werkt niet

hallo



Ik heb een Astra station 1700 diesel uit 1996 met 383000 km. op de teller waarvan de tweede versnelling vaak weigert soms doet ie het wel de rest schakelt normaal en soepel
 
hallo



eigenlijk geen idee zit binnenin neem ik aan maar hij kraakt niet wil gewoon niet in de 2e versnelling verder werkt alles perfect en soms schakelt ie zo in de 2e maar een moment later weer niet
 
denk schakelmechaniek te veel speling heeft.



De pennetjes bij het kruisstuk op de vernellingsbak vervangen scheelt vaak al genoeg om weer goed te kunnen schakelen.



willem
 
Terug
Naar boven