2 September 2012 : AstraTuningClub meets AstraFriendsBelgium

@ Rick: en als je komt: wordt aan de A50 al ge premeet, om in Collone te rijden. ;)

geldt ook voor anderen die over de A50 vanuit het Noorden kom. ;)

@ Rick: en als je komt: wordt aan de A50 al ge premeet, om in Collone te rijden. ;)

geldt ook voor anderen die over de A50 vanuit het Noorden kom. ;)

@KadAstra-EF wrote:@FnF_racer wrote:Stefan: die bekers mag je aan de rest geven. :P

ik ben er wel.

show&shine weer standaard? want dan doe ik niet mee natuurlijk. :jerry

of is er ook een beker voor minst mooie Opel op het terrein? dan doe ik mee. :P :thumb

Haha, dan moet je deze meenemen:

http://www.autowereld.nl/images/auto/640/73/opel-kadett-1.3-s6-apk-tot-3-2013-4018073-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Rik :D

(gekopieerd vanuit het Kadett en wasstraat topic)

mijn auto is niet veel beter........ :jerry

@KadAstra-EF wrote:@FnF_racer wrote:Stefan: die bekers mag je aan de rest geven. :P

ik ben er wel.

show&shine weer standaard? want dan doe ik niet mee natuurlijk. :jerry

of is er ook een beker voor minst mooie Opel op het terrein? dan doe ik mee. :P :thumb

Haha, dan moet je deze meenemen:

http://www.autowereld.nl/images/auto/640/73/opel-kadett-1.3-s6-apk-tot-3-2013-4018073-1.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Rik :D

(gekopieerd vanuit het Kadett en wasstraat topic)

mijn auto is niet veel beter........ :jerry

voor diegene die op de a12 willen aansluiten we verzamelen om 09:00 bij esso de buunderkamp dat is net na knooppunt ede (a30) richting arnhem waar we dan rond 09:15 vertrekken richting de texaco heteren aan de a50 waar we dan rond 09:30 vertrekken richting asten. :thumb

voor diegene die op de a12 willen aansluiten we verzamelen om 09:00 bij esso de buunderkamp dat is net na knooppunt ede (a30) richting arnhem waar we dan rond 09:15 vertrekken richting de texaco heteren aan de a50 waar we dan rond 09:30 vertrekken richting asten. :thumb

Valentijn, wat is dat toch elke keer met jou en je auto? Je kraakt 'm zo vaak af, terwijl dat helemaal niet nodig is :hmmz

Beetje gek, je rijdt gewoon een dikke bak :thumb

Valentijn, wat is dat toch elke keer met jou en je auto? Je kraakt 'm zo vaak af, terwijl dat helemaal niet nodig is :hmmz

Beetje gek, je rijdt gewoon een dikke bak :thumb

Terug
Naar boven