Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waarschijnlijk "eend" banden? Maar goed dat ze niet onder een vectra C passen, als je ze wil wisselen ivm cuppen dan wordt het wel erg ingewikkeld En winterbanden.....pfff, moet er niet aan denken.king:
Waarschijnlijk "eend" banden? Maar goed dat ze niet onder een vectra C passen, als je ze wil wisselen ivm cuppen dan wordt het wel erg ingewikkeld En winterbanden.....pfff, moet er niet aan denken.king:
dit is denk ik wel t domste wat ik ooit gezien heb onder een auto???
kan me ook niet voorstellen dat die banden een hoge snelheids codering hebben
en t nut zie ik al helemaal niet
:hmmz:hmmz
:sleeping:sleeping
Mja dit valt wel in het rijtje spinners, street glow en donk. Je hebt tegenwoordig run flat tires dus als het om het doorrijden bij een lek gaat. 't Zal wel een kwestie van smaak zijn maar smaak houdt op als naar mijn idee de veiligheid in het geding komt.
dit is denk ik wel t domste wat ik ooit gezien heb onder een auto???
kan me ook niet voorstellen dat die banden een hoge snelheids codering hebben
en t nut zie ik al helemaal niet
:hmmz:hmmz
:sleeping:sleeping
Mja dit valt wel in het rijtje spinners, street glow en donk. Je hebt tegenwoordig run flat tires dus als het om het doorrijden bij een lek gaat. 't Zal wel een kwestie van smaak zijn maar smaak houdt op als naar mijn idee de veiligheid in het geding komt.
My bet, heb 't filmpje niet bekeken. Het lijkt me gewoon compleet niet stabiel maar als het beter in de bochten ligt....dan lijkt het me wel wat, 't ziet het er alleen niet uit.
haha.. zijn mijn oude wielen.. had ze te koop staan..
had ze gekocht omdat ik het ook zo vaag en apart vond
vandaag zijn ze verkocht en komen onder een verlaagde vw polo mischien alleen op de binnenste banden zodat het lijkt alsof er geen banden op de velg zitten...heeel vaag idee na mijn weet
My bet, heb 't filmpje niet bekeken. Het lijkt me gewoon compleet niet stabiel maar als het beter in de bochten ligt....dan lijkt het me wel wat, 't ziet het er alleen niet uit.
haha.. zijn mijn oude wielen.. had ze te koop staan..
had ze gekocht omdat ik het ook zo vaag en apart vond
vandaag zijn ze verkocht en komen onder een verlaagde vw polo mischien alleen op de binnenste banden zodat het lijkt alsof er geen banden op de velg zitten...heeel vaag idee na mijn weet