Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik snap niet wat stationair met 4gas test te maken heeft. Maar laat de motor maar 2000tpm stationair draaien door de gaskabel wat strakker te zetten, dit is geen apk afkeur!
en dat gezamelijk uitbalanceren kost geen ruk, bij mij was het toendertijd incl vliegwiel afdraaien 130 euries (is helaas niet gebeurd want de persoon die het zou balanceren was op vakantie, en 3 weken kon ik niet wachten)
dan moet je dus alles inelkaar laten zitten wanneer je het blok inelkaar bouwt....straks verdraai je je drukgroep tenopzichte van het vliegwiel...dan klopt het al niet meer.
dan moet je dus alles inelkaar laten zitten wanneer je het blok inelkaar bouwt....straks verdraai je je drukgroep tenopzichte van het vliegwiel...dan klopt het al niet meer.
je krijgt het idd gemerkt terug van ze...
Vliegwiel op je krukas kan al niet op zo heel veel manieren..
Ik wou eerst ook niet balanceren maar ben blij dat ik het heb gedaan. Zit altijd onbelans in