T Tomvt Komt hier geregeld 18 mrt 2010 #1 kan ik hiervoor de originele brandstofleiding gebruiken en alleen een retour aanleggen of kan de originele leiding de druk niet aan?? gr Tom
kan ik hiervoor de originele brandstofleiding gebruiken en alleen een retour aanleggen of kan de originele leiding de druk niet aan?? gr Tom
H H-400 Loopt hier de deur plat 18 mrt 2010 #2 Ik opteer voor metalen leidingen en volgens de ligging van een origineel injectiemodel. De flexibele leidingen durven na leeftijd lekken. De ligging van één van m'n eerste carbu-manta's benz. leiding liep origineel over de uitlaat (achteraan) en vond ik toen ook al niet zo denderend. Wel waren de gaten al voorzien in de rechtse voorste kriksteun wat ik wel handig vond toen ik de wagen ombouwde naar injectie. Verder zou ik de stukjes flexibel niet van die met stof ommantelde nemen maar de betere met rubbere buitenkant. grtjs
Ik opteer voor metalen leidingen en volgens de ligging van een origineel injectiemodel. De flexibele leidingen durven na leeftijd lekken. De ligging van één van m'n eerste carbu-manta's benz. leiding liep origineel over de uitlaat (achteraan) en vond ik toen ook al niet zo denderend. Wel waren de gaten al voorzien in de rechtse voorste kriksteun wat ik wel handig vond toen ik de wagen ombouwde naar injectie. Verder zou ik de stukjes flexibel niet van die met stof ommantelde nemen maar de betere met rubbere buitenkant. grtjs
T Tomvt Komt hier geregeld 18 mrt 2010 #3 ok alles vervangen dus, leidingen blijven aan de bestuurderskant lopen voor de toekomstplannen, zo lopen ze bij de 24v overigens ook. thnx tom
ok alles vervangen dus, leidingen blijven aan de bestuurderskant lopen voor de toekomstplannen, zo lopen ze bij de 24v overigens ook. thnx tom
C CC gek Komt weleens kijken 18 mrt 2010 #4 Ik heb bij 1 van mijn vorige Manta's gewoon kunstof (8mm) leidingen gebruikt. Nooit problemen mee gehad.
Ik heb bij 1 van mijn vorige Manta's gewoon kunstof (8mm) leidingen gebruikt. Nooit problemen mee gehad.
M McLambo Hoort bij de inboedel 18 mrt 2010 #5 origineel gepost door H-400 Ik opteer voor metalen leidingen en volgens de ligging van een origineel injectiemodel. De flexibele leidingen durven na leeftijd lekken. De ligging van één van m'n eerste carbu-manta's benz. leiding liep origineel over de uitlaat (achteraan) en vond ik toen ook al niet zo denderend. Wel waren de gaten al voorzien in de rechtse voorste kriksteun wat ik wel handig vond toen ik de wagen ombouwde naar injectie. Verder zou ik de stukjes flexibel niet van die met stof ommantelde nemen maar de betere met rubbere buitenkant. grtjs Aha, dus daar zijn die 2 gaten voor Weer wat geleerd!
origineel gepost door H-400 Ik opteer voor metalen leidingen en volgens de ligging van een origineel injectiemodel. De flexibele leidingen durven na leeftijd lekken. De ligging van één van m'n eerste carbu-manta's benz. leiding liep origineel over de uitlaat (achteraan) en vond ik toen ook al niet zo denderend. Wel waren de gaten al voorzien in de rechtse voorste kriksteun wat ik wel handig vond toen ik de wagen ombouwde naar injectie. Verder zou ik de stukjes flexibel niet van die met stof ommantelde nemen maar de betere met rubbere buitenkant. grtjs Aha, dus daar zijn die 2 gaten voor Weer wat geleerd!
M manta19sr Komt hier geregeld 19 mrt 2010 #7 of teflon met gevlochten rvs buiten mantel 25 euro voor 10 meter inkoopsprijsje hangt hier lekker te glimmen in de schuur:thumbdown
of teflon met gevlochten rvs buiten mantel 25 euro voor 10 meter inkoopsprijsje hangt hier lekker te glimmen in de schuur:thumbdown
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 24 mrt 2010 #8 ik heb de orgi stalen gebruikt. en een slang voor de retour. maar ik wil dat nog veranderen.