S SanguiniusNL Komt hier geregeld 3 apr 2012 #181 @remo 07 wrote:we moeten eg wat aan die ascona gaan doen hoor,,,,,,dit kan niet langer zo..... :wtf :afro Graag! king:
@remo 07 wrote:we moeten eg wat aan die ascona gaan doen hoor,,,,,,dit kan niet langer zo..... :wtf :afro Graag! king:
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 2 apr 2012 #182 Ben lekker een beetje aan het neuzen voor onderdelen etc. en nu vraag ik mij af; is er ook een 4- of 5-bak automaat die zo in mijn auto past? 3 versnellingen vind ik toch niet zo heel erg prettig rijden op de snelweg
Ben lekker een beetje aan het neuzen voor onderdelen etc. en nu vraag ik mij af; is er ook een 4- of 5-bak automaat die zo in mijn auto past? 3 versnellingen vind ik toch niet zo heel erg prettig rijden op de snelweg
R remo 07 Komt hier geregeld 2 apr 2012 #184 we moeten eg wat aan die ascona gaan doen hoor,,,,,,dit kan niet langer zo..... :wtf :afro
E Eamane Post best veel 2 apr 2012 #186 :jerry :wors Mensen kijken ons wel na. Eerst bij t zien van de neus: wauw, mooi ding! En dan zien ze de rest..................
:jerry :wors Mensen kijken ons wel na. Eerst bij t zien van de neus: wauw, mooi ding! En dan zien ze de rest..................
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 15 apr 2012 #187 Valsspelert, ik had het jou al verteld Maar inderdaad heb ik nu eindelijk een eigen garage, hiep hoi! Genoeg opslagruimte (zolder) en ik kan nog om de auto heen lopen. Dus morgen beginnen we meteen met het eerste klusje; schorsen. En dan in de loop van de week gereedschappen enzo verhuizen en dan langzaamaan beginnen met demonteren van de auto. Doel is om m volgend jaar zomer weer netjes op de weg te hebben, wish me luck!! :afro
Valsspelert, ik had het jou al verteld Maar inderdaad heb ik nu eindelijk een eigen garage, hiep hoi! Genoeg opslagruimte (zolder) en ik kan nog om de auto heen lopen. Dus morgen beginnen we meteen met het eerste klusje; schorsen. En dan in de loop van de week gereedschappen enzo verhuizen en dan langzaamaan beginnen met demonteren van de auto. Doel is om m volgend jaar zomer weer netjes op de weg te hebben, wish me luck!! :afro
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 3 apr 2012 #188 @remo 07 wrote:we moeten eg wat aan die ascona gaan doen hoor,,,,,,dit kan niet langer zo..... :wtf :afro Graag! king:
@remo 07 wrote:we moeten eg wat aan die ascona gaan doen hoor,,,,,,dit kan niet langer zo..... :wtf :afro Graag! king:
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 16 apr 2012 #189 Het begin is er! ook is de linker spatbord er nu af, met dank aan mijn vriendin, die wil ook leren sleutelen king: morgen na school ga ik weer verder, nu eerst slapen.... :sleeping
Het begin is er! ook is de linker spatbord er nu af, met dank aan mijn vriendin, die wil ook leren sleutelen king: morgen na school ga ik weer verder, nu eerst slapen.... :sleeping
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 18 apr 2012 #191 Nog weer een uurtje gerommeld met dit als resultaat: Let niet op de losse rommel verder, kastjes etc. moet ik nog maken
Nog weer een uurtje gerommeld met dit als resultaat: Let niet op de losse rommel verder, kastjes etc. moet ik nog maken
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 18 apr 2012 #193 Vierbak.automaat bestaat er. Die kan achter jouw 2.0. nice schuurtje martin. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Vierbak.automaat bestaat er. Die kan achter jouw 2.0. nice schuurtje martin. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 15 apr 2012 #194 Valsspelert, ik had het jou al verteld Maar inderdaad heb ik nu eindelijk een eigen garage, hiep hoi! Genoeg opslagruimte (zolder) en ik kan nog om de auto heen lopen. Dus morgen beginnen we meteen met het eerste klusje; schorsen. En dan in de loop van de week gereedschappen enzo verhuizen en dan langzaamaan beginnen met demonteren van de auto. Doel is om m volgend jaar zomer weer netjes op de weg te hebben, wish me luck!! :afro
Valsspelert, ik had het jou al verteld Maar inderdaad heb ik nu eindelijk een eigen garage, hiep hoi! Genoeg opslagruimte (zolder) en ik kan nog om de auto heen lopen. Dus morgen beginnen we meteen met het eerste klusje; schorsen. En dan in de loop van de week gereedschappen enzo verhuizen en dan langzaamaan beginnen met demonteren van de auto. Doel is om m volgend jaar zomer weer netjes op de weg te hebben, wish me luck!! :afro
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 18 apr 2012 #195 @kiyamizio wrote:Vierbak.automaat bestaat er. Die kan achter jouw 2.0. nice schuurtje martin. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 4-bak van welke auto dan? Ik heb tot nu toe nog geen gevonden
@kiyamizio wrote:Vierbak.automaat bestaat er. Die kan achter jouw 2.0. nice schuurtje martin. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 4-bak van welke auto dan? Ik heb tot nu toe nog geen gevonden
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 16 apr 2012 #196 Het begin is er! ook is de linker spatbord er nu af, met dank aan mijn vriendin, die wil ook leren sleutelen king: morgen na school ga ik weer verder, nu eerst slapen.... :sleeping
Het begin is er! ook is de linker spatbord er nu af, met dank aan mijn vriendin, die wil ook leren sleutelen king: morgen na school ga ik weer verder, nu eerst slapen.... :sleeping
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 21 apr 2012 #197 Is dit een met 4 versnellingen? http://link.marktplaats.nl/546618587" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit een met 4 versnellingen? http://link.marktplaats.nl/546618587" onclick="window.open(this.href);return false;
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 18 apr 2012 #198 Nog weer een uurtje gerommeld met dit als resultaat: Let niet op de losse rommel verder, kastjes etc. moet ik nog maken
Nog weer een uurtje gerommeld met dit als resultaat: Let niet op de losse rommel verder, kastjes etc. moet ik nog maken
F fluks Komt hier geregeld 23 apr 2012 #199 dit is een 3 bak wat jij zoekt is een aw03-71L en dan een van een 2.2 van 6 cilinders hebben een andere koppelomvormer deze past niet helemaal in een keer in je auto maar het is wel aan te passen
dit is een 3 bak wat jij zoekt is een aw03-71L en dan een van een 2.2 van 6 cilinders hebben een andere koppelomvormer deze past niet helemaal in een keer in je auto maar het is wel aan te passen
K kiyamizio Loopt hier de deur plat 18 apr 2012 #200 Vierbak.automaat bestaat er. Die kan achter jouw 2.0. nice schuurtje martin. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
Vierbak.automaat bestaat er. Die kan achter jouw 2.0. nice schuurtje martin. Sent from my GT-I9001 using Tapatalk