Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
okey maar bredere banden kunnen er ook niet op nee geen 235 achter bv en weet je mischien nog een goede site voor velgen? ken de al wel wat maar wie weet. :agent
okey maar bredere banden kunnen er ook niet op nee geen 235 achter bv en weet je mischien nog een goede site voor velgen? ken de al wel wat maar wie weet. :agent
Mijn collega heeft een B2 met 19 inch et45 banden getrokken 215x35x19 weet alleen niet hoeveel J de velg is kan ik morgen effe nakijken.
Mijn collega heeft een B2 met 19 inch et45 banden getrokken 215x35x19 weet alleen niet hoeveel J de velg is kan ik morgen effe nakijken.
Theoretisch lever je idd wel wat vermogen in, maar 100 pk is nog wel ruim voldoende om een paar 19 inch wieltjes rond te krijgen hoor sjouk :vertag
das ook de reden waarom je in de racerij nog weleens vol magnesium velgen tegen komt . . . mooi licht gewicht metaal maar tis alleen niet zulk fijn spul als het in de hens gaat :angel