Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zie weinig Vectra's rondrijden met echt brede wielen. Men gaat tegenwoordig vaak voor bijvoorbeeld 8Jx18 met 225 banden.
Waarom niet voor iets van 9.5Jx17 met 225 banden en achter 10.5Jx17 met 245 banden. Dat is meer dat Duitse effect wat velen bewonderen. Het zal iets eerder aanlopen maar mischien met goede verlagingset en goed et-waarden uitzoeken moet het toch te doen zijn.
Ik rijd op het moment ongeveer 25.000 km per jaar..wat is goede raad haha...ben er van overtuigd dat 19 inch mooier staat, maar heb me geen idee van wat het verschil qua comfort zal zijn.
Ik rij ook op 19" met 235 banden, vind het prima te doen! GTS is volgens mij sowieso wat stugger geveerd? In de winter rij ik op 16" met 205 banden en merk eigenlijk weinig verschil, behalve dat de auto in de zomer een behoorlijke spoorzoekert is.
Ik twijfelde zelf tussen 18 en 19 inch. Toen bedacht ik me dat 19 inch heel mooi zou staan, dus wou ik voor 19 inch gaan. Maar na al deze verhalen te lezen twijfel ik weer..
We maken per jaar wel 30/40.000 km's
Dus wat is nou verstandiger (auto word 30mm verlaagd)?