17 inch onder corsa c gsi

@Har Opel wrote:@Nessuno wrote:Mijn corsa met 17"

11052473_920001241375753_4175680258397650325_n.jpg

Wat is jou ET waarde van deze 17 inchers en hoeveel J heb je 7 of 7,5J.... welke bandenmaat zit hieronder gemonteerd en loopt er bij jou niks aan bij rijden met 4 personen ( achter )

Heb ET38 maar beter is volgens zeggen ET45 ( standaard is mijn GSI voorzien van ET49 )

Uh daar vraag je me wat.

volgens mij et 49

Naaf 56.1 (standaard opel)

hoeveel J weet ik ff niet uit mn hoofd.

Dacht 7 J

205-45-17

Loopt niets aan.

en hij is niet verlaagd maar met standaard corsa c enjoy veren.

Jou ET is perfect exact wat Opel Corsa C standaard af fabriek heeft daarom loopt er bij jou niks aan.

Mijn ET ligt iets te ver naar buiten toe dus zodra ik me auto belast met kofferbak artikelen of 2 personen achterin dan hoor je de banden iets schuren achter vooral rechtsachter waar je benzinetank zit.

Bandenmaat is niet helemaal correct bij jou dat moet eingelijk zijn 205/40/17 en geen 205/45/17 dat is voor het mooie ietsje te hoog.

Voordeel is wel comfortabeler ietsje hoger.

Had voorheen 195/45/16 maar dat reed stukken beterder wat de standaard maat is van een GSI 1.8-16V

Ik wilde graag 17"gaan rijden maar niet goed opgelet met de juiste ET waarde.

Wilde onlangs 2 nieuwe Dotz achtervelgen kopen maar die zijn helaas niet leverbaar wel set van 4 maar dat doe ik niet gaat bij mij puur om de achtervelgen die nu dus ET38 hebben en die ik kan kopen hebben ET45 alleen per 4 dus dat gaat hem niet worden.

Dan komen me wielen nog verder naar buiten met spacers ik moet juist iets creëren om ze wat meer naar binnen te krijgen...afdraaien van ET bijvoorbeeld maar dat mag maar max 2 mm dus kom ik op ET40 uit

Hoi,

Sorry voor de late reactie , bij mij liepen ze wel aan inderdaad !

Moet ik nog kijken voor de maat?

Mijn oom rijdt nu nog met deze Corsa .

Ja ben ik wel benieuwd naar...heb zelf dus 7Jx17 steek 4x100 en ET38 en dat is juist de grote boosdoener die ET.

Bandenmaat nu 205/40/17.

Standaard heeft de Corsa C GSI een ET af fabriek 49.

Rijd ik alleen niks aan de hand maar zodra ik maar iets belast en ik pak een verkeersdrempel dan hoor je hem iets schuren achter vooral rechtsachter waar de tank zit.

Ergens logisch want ET49 en ET38 liggen aardig wat uit elkaar.

Of ik laat ze van de winter bij wisselen wielen afdraaien tot ET40 of ik verkoop het hele set en koop dan andere met ET45 of 49.

Vind deze wel mooi in 17" hebben een ET waarde van 45 dus zou beter zijn bij mijn Corsa GSI

2efqlbb.jpg
kosten 500 set van 4 bij online-velgen.nl

Ben benieuwd naar jou bandenmaat..

Hoeveel J zijn je 17 inchers en welke ET waarde heb je....loopt er niks aan als je een hobbel in de weg hebt en met meerdere personen ook niet..?

Ik had ET38 was niet zo naar me zin nu ET42 veel beter nu.

Heb 205/40/17 Dunlop Sportmaxx 7Jx17 ET42

2lxuh37.jpg

2s8ssh5.jpg

2wdosg9.jpg

2m7t5j9.jpg

21jqftl.jpg
Hier met me onlangs verkochte Dotz 17"velgen

Terug
Naar boven