A anoniem Hoort bij de inboedel 23 okt 2013 #102 @louwe 16 klepper wrote:nog n paar dagen dan is t weer zo ver dit jaar voor de 15e keer t weer zal wat minder worden t weekend reden te meer om als opel rijder/liefhebber even langs te komen want alles is onderdak :thumb je hebt wel het topic van een paar jaar geleden naar boven gehaald, nu maar hopen dat er niet naar de datum gekeken word :hmmz
@louwe 16 klepper wrote:nog n paar dagen dan is t weer zo ver dit jaar voor de 15e keer t weer zal wat minder worden t weekend reden te meer om als opel rijder/liefhebber even langs te komen want alles is onderdak :thumb je hebt wel het topic van een paar jaar geleden naar boven gehaald, nu maar hopen dat er niet naar de datum gekeken word :hmmz
C cloudweb Komt weleens kijken 24 okt 2013 #103 Ik ben er als koper. Opzoek naar achterlichten voor Manta B1 met rode rand Sent from my HTC One X using Tapatalk
Ik ben er als koper. Opzoek naar achterlichten voor Manta B1 met rode rand Sent from my HTC One X using Tapatalk
C cloudweb Komt weleens kijken 24 okt 2013 #105 Hoeft niet nieuw. Wel netjes. En evenveel verkleurd. Liefst ook beide van het zelfde merk. Heb nu een Bosch en een Lucas Sent from my HTC One X using Tapatalk
Hoeft niet nieuw. Wel netjes. En evenveel verkleurd. Liefst ook beide van het zelfde merk. Heb nu een Bosch en een Lucas Sent from my HTC One X using Tapatalk
M mantallica Loopt hier de deur plat 24 okt 2013 #106 als ik die achterlichten heb neem ik ze mee, is het al gelukt met de sloten?
G Ghanz Forumbewoner 24 okt 2013 #107 ik heb nog wel een setje rood liggen.. geen nieuwe... maar toch... en die sloten... ook daar neem ik ook van alles wat voor mee, iets voor jou? Mantallicagie?
ik heb nog wel een setje rood liggen.. geen nieuwe... maar toch... en die sloten... ook daar neem ik ook van alles wat voor mee, iets voor jou? Mantallicagie?
K kabouter Post best veel 26 okt 2013 #110 @ronnie opel boy wrote:is de beurs niet 27 okt jazeker morgen oftewel straks is het zover welkom in grunn
@ronnie opel boy wrote:is de beurs niet 27 okt jazeker morgen oftewel straks is het zover welkom in grunn