S saluma Loopt hier de deur plat 27 mrt 2014 #46 Petje af hoor voor dit werk allemaal!!!!!!! Hier komt weer een supermooie Kadett de weg op. Ga zo door!!!!! gr Marcel.
Petje af hoor voor dit werk allemaal!!!!!!! Hier komt weer een supermooie Kadett de weg op. Ga zo door!!!!! gr Marcel.
T Tiedo Komt hier geregeld 6 apr 2014 #51 ik zou een 4 bak pook er op zetten, dan hou je de originele look :thumbup
A Anton Verhagen Lid 10 mei 2014 #53 Gaaf boekje .. hoe ver is het met de kadett zelf ?? Verstuurd vanaf mijn LG-P700 met Tapatalk
B Bobstra Lid 10 mei 2014 #54 Ik ben blij dat ik er iemand een plezier mee kan doen. Ik had het ook nog tientallen jaren kunnen bewaren als herinnering, maar uiteindelijk belandt het toch een keer in een container. Dit project verdient het ! :thumbup
Ik ben blij dat ik er iemand een plezier mee kan doen. Ik had het ook nog tientallen jaren kunnen bewaren als herinnering, maar uiteindelijk belandt het toch een keer in een container. Dit project verdient het ! :thumbup
K kadscona Komt weleens kijken 11 mei 2014 #55 Je zult veel plezier hebben van die verstralers. Het maakt een wereld van verschil en het staat mooi op een coupé.
Je zult veel plezier hebben van die verstralers. Het maakt een wereld van verschil en het staat mooi op een coupé.
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 5 feb 2015 #56 Daar komt voort een mooie Kadett in Hoaksabargen :thumb
B baboe Komt hier geregeld 30 mei 2014 #58 mooi projectje hep precies dezelfde gehad ook kleur maar ook mooie velgen en het komt allemaal goed :thumb gr baboe
mooi projectje hep precies dezelfde gehad ook kleur maar ook mooie velgen en het komt allemaal goed :thumb gr baboe