Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ok maar had nog een vraag eigenlijk :thumbup mijn antenne is kapot kan daar geen meer in draaien nu heb ik er al 1 liggen van de sloop maar..... moet ik heel die kabel vervangen??? of heb je daar een soort sokje voor die ik tussen me kabel kan zetten?? en iemand enig idee hoe ik daar netjes me hemel weg kan halen??
hmmm en ik maar denken dat de handrem via een kabel de achter rem aantrekt en dus niet via de remvloeistof loopt, of is dit alleen bij oudere auto's het geval?
@seccondbest wrote:hmmm en ik maar denken dat de handrem via een kabel de achter rem aantrekt en dus niet via de remvloeistof loopt, of is dit alleen bij oudere auto's het geval?
niets gevraagd is niets geleerd!
Ik heb ook een corsa uit '93 en deze loopt volgens mij via kabels inderdaad.
De functie van het remsysteemlampje is tweeledig. Het brandt wanneer:
1) de handrem is aangetrokken
of
2) het remvloeistofpeil te laag is
In het tweede geval heeft dat dus niets met je handrem te maken, maar met de werking van je hele remsysteem. De handrem is overigens inderdaad via de hefboom middels kabels verbonden aan de remschoen in je remtrommel.
oke ik zal morgen gelijk ff checken!! alvast bedankt en weet toevallig iemand ook hoe dat je je dakantenne vervangt ?? bij mij is ie afgebroke dus ik kan daar geen antenne meer indraaien
@BlackDevil wrote:De functie van het remsysteemlampje is tweeledig. Het brandt wanneer:
1) de handrem is aangetrokken
of
2) het remvloeistofpeil te laag is
In het tweede geval heeft dat dus niets met je handrem te maken, maar met de werking van je hele remsysteem. De handrem is overigens inderdaad via de hefboom middels kabels verbonden aan de remschoen in je remtrommel.