H hanskadett Loopt hier de deur plat 21 jul 2011 #21 heren de wit heeft mij wat pics van zijn vraagbaak gestuurd dus hier ga ik me zaterdag eens in verdiepen. mochten er daarna nog vragen zijn hoort iederen het en vooral jij aapje. @de wit alvast bedankt voor de info :thumb
heren de wit heeft mij wat pics van zijn vraagbaak gestuurd dus hier ga ik me zaterdag eens in verdiepen. mochten er daarna nog vragen zijn hoort iederen het en vooral jij aapje. @de wit alvast bedankt voor de info :thumb
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #22 1op 8 is wel heel wild met een 1200 ja Als de choke blyft zittsn dAn merk je da wel tydens ryden denk ik.
1op 8 is wel heel wild met een 1200 ja Als de choke blyft zittsn dAn merk je da wel tydens ryden denk ik.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #23 1op 8 is wel heel wild met een 1200 ja Als de choke blyft zittsn dAn merk je da wel tydens ryden denk ik.
1op 8 is wel heel wild met een 1200 ja Als de choke blyft zittsn dAn merk je da wel tydens ryden denk ik.
J Jurgen Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #24 en knallen uit de uitlaat klinkt als een verkeerd afgestelde ontsteking
J Jurgen Hoort bij de inboedel 21 jul 2011 #25 en knallen uit de uitlaat klinkt als een verkeerd afgestelde ontsteking
H hanskadett Loopt hier de deur plat 23 jul 2011 #26 nou vandaag even gekeken het is een peirburg solex 1b1 carb dus gaan we daar verder mee
H hanskadett Loopt hier de deur plat 23 jul 2011 #27 nou vandaag even gekeken het is een peirburg solex 1b1 carb dus gaan we daar verder mee