K Koekie Post best veel 26 feb 2011 #321 Ik heb al een blok gekocht bij Louwe hier van het forum, een 5,7 l chevy blok met ???pk's Ik moet alleen nog een keer naar het hoge noorden af reizen
Ik heb al een blok gekocht bij Louwe hier van het forum, een 5,7 l chevy blok met ???pk's Ik moet alleen nog een keer naar het hoge noorden af reizen
K Koekie Post best veel 6 feb 2011 #322 Daar was ik al mee bezig toch? @Kadett4x4,ik heb me net zo zitten vergapen aan de jouwe dus dan kunnen we elkaar de hand schudden. En in Sevenum staatie zeker al is het"under construction"
Daar was ik al mee bezig toch? @Kadett4x4,ik heb me net zo zitten vergapen aan de jouwe dus dan kunnen we elkaar de hand schudden. En in Sevenum staatie zeker al is het"under construction"
K Koekie Post best veel 26 feb 2011 #323 Das waar ook, zelfs 2 stuks Beter 1 te veel als 1 te weinig zullen we maar zeggen. Vanmiddag nog iemand in de schuur gehad die vaker met zulke blokken werkte en volgens hem ging dat makkelijk passen:vertag
Das waar ook, zelfs 2 stuks Beter 1 te veel als 1 te weinig zullen we maar zeggen. Vanmiddag nog iemand in de schuur gehad die vaker met zulke blokken werkte en volgens hem ging dat makkelijk passen:vertag
T tiesto-nl Post best veel 3 mrt 2011 #327 [rquote=1878763&tid=136074&author=Koekie]Das waar ook, zelfs 2 stuks Beter 1 te veel als 1 te weinig zullen we maar zeggen. Vanmiddag nog iemand in de schuur gehad die vaker met zulke blokken werkte en volgens hem ging dat makkelijk passen:vertag[/rquote] dan kan je inderdaad even vooruit succes met je project ga em volgen tot het einde
[rquote=1878763&tid=136074&author=Koekie]Das waar ook, zelfs 2 stuks Beter 1 te veel als 1 te weinig zullen we maar zeggen. Vanmiddag nog iemand in de schuur gehad die vaker met zulke blokken werkte en volgens hem ging dat makkelijk passen:vertag[/rquote] dan kan je inderdaad even vooruit succes met je project ga em volgen tot het einde
R Raymon830 Komt weleens kijken 16 aug 2011 #328 super gaaf ben jaloers op je vakman schap ik wou dat ik kon zo kon lassen
K kabouter Post best veel 3 mrt 2011 #329 [rquote=1878398&tid=136074&author=Koekie]Ik heb al een blok gekocht bij Louwe hier van het forum, een 5,7 l chevy blok met ???pk's Ik moet alleen nog een keer naar het hoge noorden af reizen[/rquote] misschien kan ik ze voor je meenemen tegen kleine vergoeding waar woon je gr kabouter:thumbup
[rquote=1878398&tid=136074&author=Koekie]Ik heb al een blok gekocht bij Louwe hier van het forum, een 5,7 l chevy blok met ???pk's Ik moet alleen nog een keer naar het hoge noorden af reizen[/rquote] misschien kan ik ze voor je meenemen tegen kleine vergoeding waar woon je gr kabouter:thumbup
B bladeofdarkness Komt weleens kijken 22 feb 2011 #330 Ik zie dat 't alweer eventjes geleden is dat er een update was..... Zijn er nog vorderingen geweest in die tijd?? :afro Ben benieuwt!
Ik zie dat 't alweer eventjes geleden is dat er een update was..... Zijn er nog vorderingen geweest in die tijd?? :afro Ben benieuwt!
K Koekie Post best veel 3 mrt 2011 #331 Nee,das niet nodig ik ga em zelf wel een keer ophalen dat vind ik wel gezellig. dan kan ik gelijk z'n huis eens bewonderen want dat moet onderhand ook een paleis zijn met zo'n lange verbouwing
Nee,das niet nodig ik ga em zelf wel een keer ophalen dat vind ik wel gezellig. dan kan ik gelijk z'n huis eens bewonderen want dat moet onderhand ook een paleis zijn met zo'n lange verbouwing
K Koekie Post best veel 25 feb 2011 #332 Nope, staat ff op non actief,druk met andere zaken:vertag Noig ff wat aan de manta doen en dan kan ik weer eens gaan customizen
Nope, staat ff op non actief,druk met andere zaken:vertag Noig ff wat aan de manta doen en dan kan ik weer eens gaan customizen
J JHR Komt weleens kijken 6 mrt 2011 #333 http://watersport.marktplaats.nl/overige-watersport-en-boten/420889512-chevrolet-v8-502-ci.html is dit geen leuk blok voor jou?? Ik ken hem en komt uit een motorboot. de boot was zeer snel alleen het kunstof niet. dat bleek toen ze de boot aan het eind van de dag weer uit het water haalde. groetjes jurrian
http://watersport.marktplaats.nl/overige-watersport-en-boten/420889512-chevrolet-v8-502-ci.html is dit geen leuk blok voor jou?? Ik ken hem en komt uit een motorboot. de boot was zeer snel alleen het kunstof niet. dat bleek toen ze de boot aan het eind van de dag weer uit het water haalde. groetjes jurrian
T tiesto-nl Post best veel 25 feb 2011 #334 zeer mooi project zeg...:thumbup heb je al een blok voor in dat ding ? heb hier nog een v8 te koop (van een maat van me) is een 4,6L 200PK geloof 220NM. keep up te good work
zeer mooi project zeg...:thumbup heb je al een blok voor in dat ding ? heb hier nog een v8 te koop (van een maat van me) is een 4,6L 200PK geloof 220NM. keep up te good work
K kabouter Post best veel 6 mrt 2011 #335 ja zijn boerderij is al zeer mooi eind op weg,maar staat mmt ff stil ivm de bouw van zijn dikke landrover gr kabouter
ja zijn boerderij is al zeer mooi eind op weg,maar staat mmt ff stil ivm de bouw van zijn dikke landrover gr kabouter
K Koekie Post best veel 26 feb 2011 #336 Ik heb al een blok gekocht bij Louwe hier van het forum, een 5,7 l chevy blok met ???pk's Ik moet alleen nog een keer naar het hoge noorden af reizen
Ik heb al een blok gekocht bij Louwe hier van het forum, een 5,7 l chevy blok met ???pk's Ik moet alleen nog een keer naar het hoge noorden af reizen
K Koekie Post best veel 26 feb 2011 #338 Das waar ook, zelfs 2 stuks Beter 1 te veel als 1 te weinig zullen we maar zeggen. Vanmiddag nog iemand in de schuur gehad die vaker met zulke blokken werkte en volgens hem ging dat makkelijk passen:vertag
Das waar ook, zelfs 2 stuks Beter 1 te veel als 1 te weinig zullen we maar zeggen. Vanmiddag nog iemand in de schuur gehad die vaker met zulke blokken werkte en volgens hem ging dat makkelijk passen:vertag
K Koekie Post best veel 16 aug 2011 #339 Ze keuren em zelfs niet eens. Dit was een duitser,die bied je aan voor schouwen voor kenteken en ze kijken het chassis nr. na en lopen er een keer om heen en dat is het. Nix werkte en nix was kompleet en €103,25 lichter had ik een kenteken en een apk vrije auto die de nederlandse weg op mag :vertag
Ze keuren em zelfs niet eens. Dit was een duitser,die bied je aan voor schouwen voor kenteken en ze kijken het chassis nr. na en lopen er een keer om heen en dat is het. Nix werkte en nix was kompleet en €103,25 lichter had ik een kenteken en een apk vrije auto die de nederlandse weg op mag :vertag