Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb de bus onlangs gekocht en naar mijn weten
De dingen wat eraan kunnen mankeren nagekeken.
Na een tijdje kwam ik erachter dat de binnenverlichting niet deed.
Denk, lampje vervangen maar die was heel.
Alle lampjes zijn goed. Heb de zekeringen doorgemeten en deze waren goed.
Heb bij de...
Hallo
Ik ben Jos en ik ben zzp'er.
Ik heb onlangs een vivaro gekocht.
Bj 2006
25dti 27t l1h1
Het is een super bus en rijd heerlijk.
Mijn eerste Opel maar bevalt goed.