Hee dennis,
Staat compleet echt als een king: BAAS king: man .
Ik ben er van mij kant praktisch uit, echter ga ik alleen voor het setje van 40/35, omdat er bij mij door de weeks best veel in de bak ligt.
Eerst gaat hij omlaag icm zwart dakje dan later de spoorverbreders.
Succes...