Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Oenatje wrote:maar als je niet rijd heb je toch ook geen signaal? dan blijft ie toch ook lopen
dan is er inderdaad niets aan de hand maar zodra je gaat rijden is het mis,dus een beetje goochelen met het gaspedaal!
@Oenatje wrote:maar als je niet rijd heb je toch ook geen signaal? dan blijft ie toch ook lopen
dan is er inderdaad niets aan de hand maar zodra je gaat rijden is het mis,dus een beetje goochelen met het gaspedaal!
tijdens het rijden brak de snelheidsmeterkabel,50 meter erna een stoplicht op rood..ik trap m'n koppeling in en.....motor slaat af!kan dit met elkaar te maken hebben?(astra f sport x16xel 1995)