Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ok maar de kabel zit onder de aansteker van de sigaretten. kun je dat klepje ook makkelijk eruit halen? dat stukje tussen de verwarmingregelaars en de schakelpook>
Hallo,
ik heb de carkit verwijderd en de snoeren doorgeknipt. op het moment van knippen schoten de draden mij het middenconsole binnen. kan het kwaad dat de draden los zitten? het betreft een carkit voor de nokia 6210.