Ik maak dan maar ook gebruik van de gelegenheid om me voor te stellen.. ben al 3,5 jaar in het bezit van een astra G station uit 98.. En volg al een hele tijd dit forum.. werd tijd om me ook te registreren en actief mee te doen.. woonachtig in den haaggg
Veel plezier toegewenst aan Reinier en...