Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik rijd een Astra F (1995). Met de linkerhandel aan het stuur (knipperlichten) bedien je ook het groot licht. Nu is het ding overgevoelig geraakt: zodra ik - als ik met verlichting aan rijd - richting aangeef, gaat het groot licht aan. Soms ook zonder richting aan te geven.
Wie weet wat er...