Beste forumleden,
Ik heb een Astra F van 1997 met een X20XEV blok.
Zolang als ik de auto al heb moet ik het koppelingspendaal behoorlijk ver (bijna op de bodem) intrappen om te kunnen schakelen. Dit is niet zo erg bij normaal rijden maar ik sta tegenwoordig 2x per dag in de file en dat is...