origineel gepost door a3corsa
origineel gepost door HARDCORE_REBEL
Wat is het grote verschil tussen een gesloten koelvloeistof systeem en het originele op de 1.2S/N van mijjn C Kadett???? En is het makkelijk om te bouwen???
Of kan dat niet???waterpomp sterk genoeg????
Motoren met een...