Hallo Allemaal ,
Ik ben Daan uit Cuijk , heb voor mijn zoon een Corsa E gekocht en wil hem wat Pimpen vandaar de aanmelding .
Via dit forum kan ik meer te weten komen over de Opel en misschien kan ik hier nog wel een leuke Set 17 of 18 inch velgen overnemen van iemand.