Ik heb een probleem met mijn auto. Hij schakelt iedere keer over naar de noodloop. heel irritant, want hij geeft dus de helft van mijn vermogen. Nou ben ik naar de Opel dealer geweest en die kan er niet inkomen. Ze hebben gezegd dat het probleem in de computer zit van de motor om hem uit te...