Hallo, mijn vectra c 2002 had al na 4 jaar een lek stuurhuis, omdat Opel geen coulance wilde hanteren heb ik ermee doorgereden en 1 á 2 keer per jaar laten bijvullen. Vorig jaar de auto werd toen 10 wilde Opel niet langer bijvullen en werd hij afgekeurd voor de APK. Toch maar een nieuw stuurhuis...