Zoekresultaten

  1. R

    corsa met ander blok

    beste forum lezers, ik zal mezelf eerst even voorstellen. ik ben roy kb ben 18 jaar oud en kom uit elst(gld). mij leek het leuk om een project te maken van een opel corsa 1990-1993 ik zou hier graag een ander blok in willen leggen. ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. welk blok...
Terug
Naar boven