Zoekresultaten

  1. C

    achterramen werken niet via de bestuurders deur

    hallo, ik ben Cees de Jager,ik ben 18 jaar en ik heb een opel astra f cabrio 1995 nu is mijn vraag mijn achterramen gaan niet open via de bestuurders deur de ledjes branden ook niet wat kan het probleem zijn groeten Cees
Terug
Naar boven