Goeiedag mede Opelers,
Sinds deze week ben ik "trotse" eigenaar van een Opel Tigra 1.4 16v
Bouwjaar 1995, een uit Duitsland geimporteerd, 230000km, Blauw.
Ik ben de how to''s druk aan het doorspitten om te kijken of het voor mijzelf mogelijk is om deze Opel iig in september door de...