Beste mensen,
Ik heb sinds een tijdje een probleem met mijn Astra. Ik zal het zo zorgvuldig mogelijk proberen te formuleren.
Het lampje van de ABS brandt geregeld. Soms niet, meestal wel.
Als het lampje uit is, en ik trap op de rem, net op het moment dat t lampje aan gaat, voel ik 3 keer...