Hallo beste forumers.
Mijn vriendin heeft een B-Corsa en ik had een aantal vraagjes.
Haar motor word langzaam warm, kachel word heet, en motor temp komt net uit het hoekje.
nu zat ik zelf te deken om een andere thermostaat te monteren omdat deze waarschijnlijk open blijft staan.
enige...