hi, iedereen mijn naam is bob. vraagje ,heb een opel corsa met schade gekocht ,2009 ik heb de airbags verwisseld en andere module die bij de airbagset behoorde via sloop ,maar nu bij het uitlezen bij opel dealer krijgen ze heleboel fout codes b.v. dat de airbags niet functioneren geen 1. Ik...