Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat is het grote verschil tussen een gesloten koelvloeistof systeem en het originele op de 1.2S/N van mijjn C Kadett???? En is het makkelijk om te bouwen???
Of kan dat niet???waterpomp sterk genoeg????
Hallo!!!!
Ik heb 13" 6j velgen onder mijn C Kadett...Ik wil zo plat mogelijke banden erop gooien,maar welke maat is dat dan??? en wel merk.... vind ik erg vet...maar gaat dit op deze velgen????