hallo mede opel fanaten,
normaal doe ik dit nooit, maar dit initatief van dit meisje maakt het zeker de moeite waard, het kost je 2 minuten van je tijd, ze moet 40.000 handtekeningen inzamelen, en door je naam in te vullen help je al mee, dus geen donatie, geen geld, alleen 2 minuten van je...