Goedendag,
Ik hbe dus een 3.0e motor met hydrostoters. Die heb ik sinds de revisie 10 jaar geleden eens laten lopen. Eerst olie door de motor heen gepompt met oude verdeler as op boormachine. Overal kwam olie uit. Tapeindes van de tuimelaars, bij de stoters.
De motor heb ik laatst...