Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heren,
Gister was ik tevreden en vandaag komen de problemen.
Dit allemaal na het vervangen van de koppelings platen en de turbo.
Nu krijg ik een fout code p0500 en mijn km teller blijft op 0 staat. Stekker heb ik schoongemaakt en draden nagekeken.
Nu houd de auto ook ineens in bij de...
Zojuist de koppelingsplaten, druklager, turbo, olie, oliefilter en gloeiers vervangen.
Ik vond het het toch een aardige karwei.
Nu rijdt de auto wel weer een stukke beter.
Heb toch nog een aantal vraagjes.
Koppeling is goed ontlucht. Misschien is het wennen de auto schakeld goed maar...
Uiteraard zal ik de hydrolische druklager vervangen. Alle filters gelijk olie, ook de gloeiers.
Ik weet alleen dat de distributie afgelopen november is vervangen. Dus wil dan gelijk alles meepakken. Zal me wel wat kosten maar dan weet ik zeker dat alles weer goed is.
Koppelings set kost 200,- en een nieuwe turbo heb ik gevonden voor 329,-.
Dus zal dan 650,- kwijt zijn met olie etc en monteren kan ik zelf doen.
Als ik maar weet dat ik dadelijk gewoon wEer een goed rijdende bus heb waarmee ik deze
Zomer weer mee naar spanje kan
Klopt dat de vraag raar was. Ik wou dus weten of dit zeker mijn koppelingsplaten zijn.
Aangezien ik ook me turbo moet vervangen kan ik dit beter tegelijk doen.
weer een vraag over mijn vivaro 2002 1.9 dti
koppeling moet ik nu verloslaten voordat de auto optrek.
als de motor goed warm is dan moet ik gas bijgeven om optetrekken .
als ik optrek dan shokt de motor.
hoe kan ik dit het beste testen?
Ik heb alle pakkingen na gekeken en alle slangen.
ik heb een stuk ijzer op de turbo gehouden en iemand anders gas laten geven.
geluisterd en het gefluit komt echt van de turbo vandaan.
gister op de snelweg bij ong 100km en als ik dat gas geef dan hoor je het gefluit schommelen. lijkt net...
hallo,
Ik heb een vivaro uit 2002.
Ik heb nu een radio cd30 gekocht uit een vivaro 2006
Kan ik deze aansluiten? Heb een schema maar kom er niet uit betreft can h can l
Als eerst heb ik een nieuw account moeten maken. Dus ben al 6jaar lid van dit forum.
Ik heb nu een vivaro gekocht.
Bj 2002 1.9dti 6bak.
Nu. Bij hoor ik een harde fluit wat achter me blok vandaan kom. Denk me turbo.
Het s echt een storende fluit. maar de turbo werkt wel. Heb nog...