Zojuist de koppelingsplaten, druklager, turbo, olie, oliefilter en gloeiers vervangen.
Ik vond het het toch een aardige karwei.
Nu rijdt de auto wel weer een stukke beter.
Heb toch nog een aantal vraagjes.
Koppeling is goed ontlucht. Misschien is het wennen de auto schakeld goed maar...