Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na vandaag alles weer bij langs gelopen
er is inmiddels een nieuwe compleet van voren naar achter uitlaat onder gezet maar toch komt die plof weer naar voren
de auto loopt voor de rest super geen hoog toerental of stoteren of afslaan reageert goed op het gas pedaal
de brandstof pomp...
heb inmiddels de uitlaat er onder weg gehaald incl uitlaatspruit met het uitlaatspruit stuk was een beetje mee geknoeit en zat ook niet echt vast kon de bouten zo los draaien
Bij een poort was het achter de pakking helemaal de andere drie waren mooi schoon hier heeft ie wel gelekt dus was...
Zo vandaag de ecu van een andere geprobeerd het is een zonder startonderbreker
De auto liep er wel op maar geen verandering nog steeds het onregelmatig lopen en een hoog benzine verbruik
wat moet ik nou naar kijken en doen
vrg
kan het niet ontdekken
het is een plate sleutel en niet zon dikke sleutel,
net zo als die van een oude kadet
als ik het op google zoek komt er een sleutel met dikke mantel
en dat heeft deze echt niet
vrg
Retour leiding doorgeblazen ,maak ook geen verschil
heb een ecu uit een andere corsa geleend maar deze had een andere code , auto start wel loopt even mooi voor een paar seconde maar slaat dan weer af
Dit blijft ie doen steeds weer