Vandaag een stukje gereden ging goed tot dat ik moest stoppen voor een kruising ,sloeg af ,maar starte wel weer maar het onregelmatig lopen was weer terug
bougies nagelopen waren allemaal roetzwart , bij lopende motor de bougiedop er af gehaald dit maakte geen verschil
toch weer kapot...