Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey, ik ben erik en sinds kort opel rijder. Was t al jaren van plan maar nu is t zover.
Ik heb een astra station enjoy 1.6 8v uit 2003. Had ruimte nodig en dat heb ik voldoende in deze auto. Het is een zwarte met een hoop opties, en t bevalt prima! Als ik ooit hulp nodig heb, zal ik zeker een...