Hey, ik ben erik en sinds kort opel rijder. Was t al jaren van plan maar nu is t zover.
Ik heb een astra station enjoy 1.6 8v uit 2003. Had ruimte nodig en dat heb ik voldoende in deze auto. Het is een zwarte met een hoop opties, en t bevalt prima! Als ik ooit hulp nodig heb, zal ik zeker een...