Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb sinds het weekend een Corsa B uit 1994. de temperatuurmeter werkt niet goed. die blijft helemaal links hangen en komt niet voorbij de 90 graden. soms gaat hij er net iets overheen maar dan valt hij meteen weer terug. hij zou toch ergens in het midden moeten staan? Zou de temperatuur...
ik ben vorige week eigenaar geworden van een Corsa uit 1994. Het lijkt erop dat de verwarming maar 2 standen kent namelijk koud en heet. de hitte laat zich niet regelen door de draaischakelaar.
waar zou e.a. aan kunnen liggen? Zit er iets van een thermostaat in de kachel die blijft hangen...